Oldalak

2016. április 12., kedd

Helló szomszéd, nem jössz futni?


A facebookon már invitáltalak benneteket,
hogy egymást noszogatva fussatok velem,
de nagyon úgy tűnik senki sem csatlakozott hozzám, 
meg mintha nem is érdekelne benneteket, hogy én itt futkosásra adtam a fejem. 
Mondhatnám, hogy túró a fületekbe, de bízom abban, magatokba néha mondjátok: 
Hajrá Kata, kitartás!

Már a második hetet csinálom a programból, az első héten eldöntöttem, 
nem tartok egymás mellett két pihenőnapot, így minden másnap rovom a köröket. 
Én élvezem, a zene jó, harapom a friss levegőt, 
néha denevérek szállnak a fejem felett, 
a frászt hozza rám a sötétben a mindenki macskája, 
a szomszéd les a függöny mögül,
izgi, nehogy azt hidd, unalmas. 
Meg ott vannak a gondolataim is, néhol építően, néhol vulgárisan. 
A lában még kevésbé élvezi, néha tűzcsóvák marcangolják, 
nézem a stoppert, igen…kitartás, már csak 20 mp.
.
ui.
közben a facén már kaptam, hájra Katát,
a túró visszavonva.
köszönöm :)

4 megjegyzés:

  1. Hajrá, Kata, kitartás. Én újrakezdő futó vagyok, derékproblémák miatt nem ajánlott a betonon futkosás, de nagyon hiányzik, szóval megyek és kész. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, most nagyon elszánt vagyok :) most jöttem fel a mai futásból, nem mondom, hogy könnyű volt, de megcsináltam, most fülig ér a szám, hajrá neked is :)

      Törlés
  2. -Drága Kata!! Szurkolok neked, hogy elérd amit szeretnél, és hát annyira inspiráló ez az egész kezdeményezésed, hogy komolyan elgondolkodtam én is a futáson. Nagyon megtetszett az a táblázat amit kiraktál. Én világéletemben utáltam futni, most is azt gondolom, hogy ez nem az én mozgásformám, de nagyon izgatja a fantáziámat, hogy az ötödik hét végére bárki képes lefutni öt kilométert. A liszt nélküli kenyeret pedig a hét végén fogom kipróbálni. Nagyon köszi ezt az egészet!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szilvikém, én köszönöm nagyon soraid, ez az egész blog ötlet úgy indult nekem, hogy magamnak legyen ösztönzés, meg a "nem , hagyhatom abba, mit gondolnak majd" elv miatt. Az hogy téged és még másokat is inspirálok, az annyira szuper :) Ez olyan oda vissza játék lett. Én köszönöm, hogy itt vagy. Puszi.

      Törlés