Oldalak

2016. április 9., szombat

Sopszka- ugye ezt mindenki ismeri?

Akkor ne felejtsd el milyen szuper köret a hús mellé,
vagy akár önmagában is.


Sopszka ahogy én készítem

az alap:
2db paradicsom
1 db lilahagyma
fél kígyóuborka
ezt ragozom még azzal ami épp van itthon pl.:
jégsaláta, reszelt sárgarépa, paprika, karalábé, rukola...

Én semmilyen egyebet, még sót sem teszek a zöldségekre!
(és érdekes módon a sós szájú férjemnek sem hiányzik róla)

tálaláskor erre kerül a reszelt sajt,
ez lehet bármilyen, amit szeretsz
én szeretem rá a sokat bántott Trapista sajtot is :)


Mellé most mustáros grillezett pulykahús járt.


Ui:
Amit észrevettem, s nem elhanyagolható tényező, 
a nyers salátás étkek után a mérleg mindig elindul lefele :)
.
Kenyér nélküli szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése