Oldalak

2016. április 9., szombat

Sárgaborsó palacsinta medvehagymás sajtkrémmel

Na például ezért érdemes elhagyni a kenyeret/fehér lisztet.


Sárgaborsó palacsinta
2 dl víz
2 db tojás
100 g sárgaborsóliszt
Az egészet a sorrend szerint egy mix-fixbe tettem összeráztam, és kókuszolajjal kikent palacsintasütőbe megsütöttem, 10 db lett ebből az adagból.
3 darabot ettem meg és nagyon jóllaktam.
A palacsinta üresem is finom, eltudom képzelni, majd valamilyen édes töltelékkel is.
A sárgaborsó liszt pedig egyértelműen megér még pár misét.

Medvehagymás sajtkrém
érzés szerint
natúr sajtkrém
medvehagyma
só, bors

Mosolygós szép napot!

2 megjegyzés:

  1. Amerikában egy bolgár lány csinált egy sós rétest nekünk, pont ez volt a tölteléke. :)

    VálaszTörlés
  2. biztosan úgy is finom volt, jó dolog a medvehagyma is, meg a sajt is, együtt meg :)

    VálaszTörlés