Oldalak

2016. április 17., vasárnap

Vigyázat csalok, lángos illúzió

Vasárnap ha csak tehetem kimegyek a piacra, ez egy olyan kiscicabajszától a nagypapa csizmájáig jellegű kirakodó vásár. A határozott cél ma kis virág-pozsgások beszerzése volt, na meg tátogás, kincsvadászat. Már a virágokkal a karomon, és egy szép népművészeti kerámiatállal büszkélkedve, egyszer csak, hogy hogy nem, odaértem a kajaellátó szakaszhoz, naná, hogy persze rákívántam a lángosra. Nemes jellem révén, és problémamegoldó képességem csúcspontján, nem azon gondolkodtam hogyan álljak be a sorba és tömjek magamba egyet gyorsan, elrontva eddigi eredményeimet, hanem mire hazasétáltam kész is volt a fejemben a varázslat.


Hozzávalók:
3 db tojás
3 ek. sajtkrém
2 ek. útifűmaghéj 
1 mokkáskanál sütőpor
tetejére:
foghagymás tejföl
reszelt sajt

A tojást szétválasztod, a fehérjét habbá vered, a sárgájához hozzáadod a sajtkrémet, sütőport, az útifűmaghéjat, majd a két elegyet szépen összekevered. Bekapcsolod a sütőt 175 C° (alsó- felső légkeverés), mire a sütő felmelegedik a tészta is jó lesz (mert az útifűmaghéj miatt egy kicsit pihentetni kell, hogy megszívhassa magát). A tepsibe négy részre osztva megsütöd (kb. 15 perc)
(Tulajdonképp majdnem ugyanaz, mint a felhőkenyér, de az útifűmaghéj miatt tartalmasabb és vastagabb a tészta)


 A tetejére foghagymás tejföl és reszelt sajt, s már lehet is betolni.
Két darabbal délben teljesen jóllaktam, és csak délután 5 körül éheztem meg újra.
Fontos tudni, hogy ha útifűmaghéjat eszel több folyadékot kell inni,
legalább + 2 pohár víz.


 Persze a férfiember megszólalt, ez azért nem olyan, hát igen, de aki szentül elhatározza, hogy fogyni akar / életmódot vált, s nem akar zsíros, lisztes cuccokat enni, amitől utána 2 óráig kajakómában van, aztán megint megenne fél kenyeret, annak ez maga a kánaán.
Én legalábbis elégedetten dőltem hátra :)


 Aztán a virágokat is elrendeztem.
Egyenlőre bent lesznek a lakásba, tudom kinti növénykék, de egy kicsit nézegetni szeretném őket, aztán majd mehetnek ki az udvarra.
Nagyon önző vagyok.


Szép vasárnapot nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése